Standardně jsou ceny stanoveny po dohodě se zákazníkem měsíčním paušálem – jeho výše je závislá např. na:
- plátcovství DPH
- vedení daňové evidence nebo účetnictví
- množství zpracovávaných dokladů a jejich „připravenosti“
- obchodování v tuzemsku nebo i se zahraničím
- podrobnosti vnitřního členění účetních případů
- požadavcích na četnost a podrobnost výstupů…
Daňová evidence
|
od 750,--/1měs.
– měsíční paušální částka dle sepsané smlouvy
– nebo částka 390 Kč za 1 hodinu práce
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Účetnictví
|
od 2.000,--/1měs.
– měsíční paušální částka dle sepsané smlouvy
– nebo částka 390 Kč za 1 hodinu práce
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
Personalitika a mzdy
|
|
přihlášení zaměstnance
zpracovávání mezd jednoho zaměstnance
nahlášení změn v údajích o PP nebo o zaměstnanci na úřady
odhlášení zaměstnance
|
300,--/1 zam./1měs.
příprava, vyplnění a podání všech dokumentů
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
200,--/1 zam./1měs.
(v ceně je zpracování veškerých ročních přehledů a zastupování na úřadech při kontrolách)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100,--/1 zam./1měs.
příprava, vyplnění a podání všech dokumentů
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
300,--/1 zam./1měs.
příprava, vyplnění a podání všech dokumentů
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
- poradenství týkající se běžné činnosti firmy není účtováno
- nad rámec paušální platby se např. účtuje (vše po dohodě s klientem): zavedení firmy, roční závěrka, zpracování a odklad daň. přiznání, vnitřních směrnic, pracovních řádů, vedení knihy jízd…
Lze také dohodnout ceny za položku (tj. jeden účetní případ):
- daňová evidence
|
od 10,--/1položku
|
- účetnictví
|
od 15,--/1položku
|
Dále je možné sjednat sazbu za hodinu (poradenství a práce týkající se klientů, kteří nemají uzavřenou smlouvu, příp. poradenství nad rámec běžné činnosti firmy):
hodin. sazba
|
Kč 350,--/za každou započatou hodinu
|
příp. cestovné
|
Kč 8,--/1km
|
Výše uvedené ceny jsou pouze orientační, přesná kalkulace bude stanovena po domluvě se zákazníkem a zhodnocení jeho individuální situace.
PRO NOVÉ KLIENTY SLEVA 10% PO DOBU ŠESTI MĚSÍCŮ PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY MINIMÁLNĚ NA JEDEN ROK.
|